ست برس آرایشی ریل تکنیک مدل Flawless

Real Techniques Flawless Base Set

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: شامل چهار براش متفاوت و مکمل، شامل یک محفظه نگهدار...
  • تولید: چین
  • مبدا برند: انگلیس
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
508,100
8%
472,300 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

هر یک از براش های ریل تکنیک کاربرد متفاوتی داشته که همه نیازهایتان را برطرف کرده و شما را از داشتن هر براش دیگری بی نیاز می نماید. کاربردهای متفاوت ست براش ریل تکنیک یکدیگر را تکمیل کرده و چهره ای بی عیب و نقص برایتان ایجاد می کند.

ست براش آرایشی فلولس ریل تکنیک شامل دو براش کرم پودر یکی برای پخش و دیگری برای فید کردن، یک براش کانسیلر دقیق و یک براش برای کانتورینگ و هایلایت است و در نهایت یک استند برای نگهداری براش ها نیز درون ایت ست وجود دارد.

شما می توانید به کمک براش کانتور آن به چهره خود همانند یک آرایشگر حرفه ای جذابیت ببخشید. این براش برای استفاده از محصولات آرایشی کانتور و هایلایتر بسیار ایده آل خواهد بود. سرِ کرک دار این براش با استفاده از فناوری خاص به کار رفته در تولید محصولات ریل تکنیک، به شما این اجازه را می دهد که پودر های آرایشی بخوبی روی پوست قرار گیرد. به کمک این براش می توانید گونه های حجم دار و جذابی برای خود طراحی کنید.

با کمک براش دیتیلر می توانید به چهره ای جذاب و بی عیب و نقص دست پیدا کنید. یک براش کوچک که برای استفاده از کانسیلر بسیار مناسب است. حتی می توان از آن به عنوان براش لب نیز استفاده کرد. به کمک این براش دقیق با سر صافی که دارد می توانید همه لکه های صورت خود را بپوشانید.

به کمک براش بافینگ ریل تکنیک می توان جلوه ای یک دست و صاف به چهره داد. یک براش پرزدار که برای استفاده تخصصی از کرم پودر بسیار مناسب است. این محصول بدین منظور طراحی شده که محصول آرایشی را روی پوست صاف و یکدست کرده و پایانی بی عیب و نقص و طبیعی با پوشش دهی کامل روی پوست ایجاد کند. شما می توانید با کمک این براش مربعی کرم پودر، به آسانی از کرم پودر مایع استفاده کنید.

استند نگهدارنده براش: براش های خود را در محفظه و در وضعیتی قرار دهید که نوک آنها به سمت بالا باشد. این محصول بدین منظور طراحی شده که براش های آرایشی مورد علاقه شما را نگهداشته و نوک آنها را تمیز نگه می دارد.

دسته این براش ها از آلومینیوم سبکی ساخته شده است که علاوه بر وزن کم از مقاومت زیادی نیز برخوردار است. محصولات موجود در این ست بر روی حیوانات تست نشده اند.


مناسب برای
انواع پوست
کارایی
شامل چهار براش متفاوت و مکمل، شامل یک محفظه نگهداری بسیار پرکاربرد، ضد خشونت علیه حیوانات، مقاوم و قابل حمل
تولید
چین
مبدا برند
انگلیس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...