سرم رتینول سراوی

Cerave Resurfacing Retinol Serum

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: کاهش دهنده علائم و منافذ بعد از آکنه، صافی پوست، ک...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: تاریخ انقضا 2026.04
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
1,341,300
15%
1,151,300 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

سرم رتینول سراوی یک محصول بازسازی کننده بسیار با کیفیت و ایده ال برای از بین بردن آثار آکنه و منافذ پوست است.

علائم آکنه و رنگ ناهموار پوست می تواند یادآور جوش های دائمی باشد، حتی پس از اینکه آکنه شما تحت کنترل قرار گرفته باشد. یک راه موثر برای کاهش ظاهر علائم آکنه (که به آن هایپرپیگمانتاسیون پس از التهاب نیز گفته می شود) و منافذ قابل مشاهده، استفاده از یک سرم لایه بردار ملایم و در عین حال موثر است که بدون آسیب رساندن به سد محافظ آن، پوست شما را صاف می کند.
سرم رتینول سراوی که توسط متخصصان پوست ساخته شده است، با کاهش ظاهر علائم پس از آکنه، به حداقل رساندن ظاهر منافذ و بهبود سطح پوست به صاف شدن بافت پوست شما کمک می کند. فرمول این سرم حاوی رتینول محصور شده برای کمک به بازسازی پوست شما، به علاوه عصاره ریشه شیرین بیان برای کمک به روشن شدن ظاهر پوست شما است. علاوه بر این، با 3 سرامید ضروری فرموله شده است که با هم ترکیب می شوند تا مانند یک سد دفاعی از هدر رفتن رطوبت پوست جلوگیری کنند و به بازیابی سد محافظ پوست شما کمک کنند و همچنین وجود نیاسینامید در ترکیبات آن موجب تسکین پوست می شود. در این محصول از فناوری MVE استفاده شده که این فناوری بطور مداوم مواد مرطوب کننده را برای آبرسانی پوست در طول روز آزاد می نماید.

سرم رتینول سراوی غیر جوش زا بوده و در ترکیبات آن از پارابن و عطر استفاده نشده است و در عین حال مورد تایید متخصصان پوست می باشد.

روزانه به طور یکنواخت به صورت بمالید.
از تماس با چشم ها و لب ها خودداری کنید.
اگر در طول اولین استفاده احساس ناراحتی و یا سوزش کردید تا زمان رفع احساس ناراحتی، مصرف آن را قطع نموده و پس از آرامش پوست مجدد از آن استفاده نمایید.
هنگام استفاده از این محصول از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
کاهش دهنده علائم و منافذ بعد از آکنه، صافی پوست، کمک به بازیابی سد محافظ پوست، کمک به بازسازی بافت پوست، روشن کننده ظاهر پوست، آرامش بخش پوست، تامین رطوبت مورد نیاز پوست
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
تاریخ انقضا 2026.04
حجم
30 میلی لیتر
ویژگی خاص
در ترکیبات آن از پارابن و عطر استفاده نشده است و در عین حال مورد تایید متخصصان پوست می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...