سرم لیفت انتگرال لیراک حجم 30 میلی لیتر

Lierac Lift Integral Serum New 30ml

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست حتی پوست های حساس
  • کارایی: لیفتینگ، استحکام پوست، افزایش دهنده خاصیت کشسانی و...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 6 ماه پس از باز کردن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
3,950,300
13%
3,474,300 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

سرم جدید لیفت و سفت کننده قوی اینتگرال لیراک، یک سرم لیفت کننده‌ی بسیار قوی و با کیفیت است که بخوبی چین و چروک های پوست را پر نموده و با تقویت استحکام پوست از افتادگی و شل شدن پوست جلوگیری می نماید. در این محصول از عصاره‌های گیاهی مختلف استفاده شده که بر روی سنتز مواد جوانساز و تقویت انعطاف ‌پذیری پوست، تاثیر مثبتی می‌گذارند. همچنین این محصول دارای اثر لیفت کنندگی قوی بوده و ایده ال برای استفاده قبل از آرایش و مهمانی ها می باشد.

سرم لیفت اینتگرال با تاثیر بر عناصر اساسی پوست (کلاژن، الاستین، اسید هیالورونیک) و همچنین بر روی گلیکوپروتئین هایی که آنها را به هم متصل می کنند، ساختار پوست را تقویت می کند و یک اثر لیفتینگ کامل و قوی همراه با افزایش کشسانی و خاصیت ارتجاعی بر روی پوست ایجاد می نماید.
بافت شیری این سرم فوق العاده، پوششی مخملی بر روی پوست ایجاد می کند که حس طراوت و شادابی فوق العاده ای ایجاد می نماید.

در فرمولاسیون این محصول از RNA گل رز Grasse استفاده شده که سنتز طبیعی کلاژن پوست را افزایش می دهد. علاوه بر این در فرمولاسیون این محصول از عصاره گل لاله بنفش هم استفاده شده است. این عصاره که حق ثبت اختراع آن به لیراک تعلق دارد و پس از 7 سال تحقیق بدست آمده است، سنتز ۳۰ پروتئین مختلف در ماتریکس خارج سلولی پوست را افزایش می‌دهد و در نتیجه یک نقش اساسی در بهبود کیفیت و ترمیم ساختار و بافت پوست ایفا می‌کند. پپتیدهای نخود فرنگی نیز به این مجموعه اضافه شده تا به افزایش سفتی و حجم پوست و تقویت پروتئین‌های ساختاری آن کمک کند. همچنین با افزودن هیالورونیک اسید (Hyalu-3) قابلیت آبرسانی عمیق و کامل پوست به آن اضافه شده است.

این محصول از 99% مواد با منشاء طبیعی تولید شده و وگان بوده و همچنین مورد تایید متخصصان پوست می باشد.

نتایج آزمایشات بالینی بر روی 30 خانم که دو بار در روز و به مدت 3 ماه از این سرم استفاده کرده اند نشان داده است که 48% پوستشان سفت تر شده و 30%چین و چروک های پوستشان کاهش یافته است. در این مدت 93% خانم های استفاده کننده از میزان اثر بخشی آن اعلام رضایت کرده اند.

مناسب برای
انواع پوست حتی پوست های حساس
کارایی
لیفتینگ، استحکام پوست، افزایش دهنده خاصیت کشسانی و ارتجاعی پوست، ضد چین و چروک قوی، مرطوب کننده، قابل استفاده به عنوان بیس (زیرساز) آرایش
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
6 ماه پس از باز کردن درب محصول
حجم
30 میلی لیتر
ویژگی خاص
این محصول از 99% مواد با منشاء طبیعی تولید شده و وگان بوده و همچنین مورد تایید متخصصان پوست می باشد.
حمیرا بنایی

پوست صورتم سفت تر شده چرب نیست زود جذب میشه ازش راضیم پوستم مخملی و نرم شده

455 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...