سرم لیفت چشم لوکس خاویار لپری

LA PRAIRIE SKIN CAVIAR EYE LIFT

از {{model.count}}
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

لابراتوارهای لپری با استفاده از آخرین نوآوری ها این محصول شگفت انگیز را تولید کرده اند. سرم چشم لوکس خاویار لپری ترکیبی است از دانه های نمادین خاویار لپری و یک امولسیون ژلی که بصورت ترکیبی در این محصول قرار داده شده و انقلابی در محصولات مراقبت چشم ایجاد نموده است.

 سرم چشم لوکس خاویار لپری دارای خاصیت لیفتینگ و فرمینگ بسیار قوی بوده و به وضوح فرم چشم های شما را بهبود داده و در صورت استفاده در ناحیه ابرو سبب جلوگیری از افتادگی زیر ابروها می شود.

سرم چشم لوکس خاویار لپری دارای خاصیت ضدچروکی بسیار قوی می باشد و با استفاده مداوم از آن به طور چشمگیری چروک های پنجه کلاغی اطراف چشم کاهش می یابد و پوست اطراف چشم و ابروها سفت تر شده و ظاهری جدید و بی نقص برای شما ایجاد می نماید.

در این محصول از خاویار اصلی فرآوری شده در لابراتوارهای لپری استفاده شده است

از جمله دیگر خصوصیات این محصول می توان به خاصیت ضدپفی بسیار خوب آن اشاره کرد.

بطور خلاصه عملکرد این محصول شگفت انگیز را می توان به شرح زیر عنوان داشت:

-        کاهش خطوط پنجه کلاغی

-        باز تعریف حالت ابروها

-        فرم دادن قوی پوست اطراف چشم

-        از بین بردن شلی پوست و سفت کردن آن

-        از بین بردن پف زیر چشم

روش مصرف:

صبح و شب یک بار پمپ را به آرامی فشار دهید تا مقدار کمی از آن روی انگشتان شما قرار گرفته و با شروع از گوشه داخلی چشم، در امتداد چین و چروک پلک تا گوشه بیرونی و سپس در امتداد استخوان ابرو از گوشه بیرونی چشم به سمت گوشه داخلی حرکت کنید و بعد از آن در امتداد خط ابرو، از بالای بینی تا گوشه بیرونی ابرو، انگشتان خود را حرکت دهید. بعد از این کار چندین بار انگشتان خود را به ملایمت روی نواحی گفته شده حرکت دهید تا کاملا جذب پوست شما شود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...