شامپو بدون سولفات موهای فر کراستاس سری کرل منیفستو

Kérastase Curl Manifesto Gentle Hydrating Creamy Shampoo

از {{model.count}}
برند : کراستاس
دسته : شامپو
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: موهای فر و مجعد
  • کارایی: آبرسان، تغذیه کننده، بازیابی طبیعی موها، درخشان کن...
  • تولید: اسپانیا
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
2,848,800
6%
2,681,600 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شامپو بدون سولفات موهای فر کراستاس سری کرل منیفستو یکی از بهترین شامپوهای موجود برای افرادی است که دارای موهای فر و مجعد هستند و برنده جایزه معتبر 

Awarded by Women's Health 'Best Shampoo for Curly Hair' 2021

در ترکیبات این شامپو فوق العاده از عسل مانوکا استفاده شده که این عسل کمیاب و قوی سرشار از مواد معدنی و مغذی برای آبرسانی شدید برای موهای فر و مجعد بوده و موجب از بین رفتن وز موهای فر شده و موها را قابل کنترل می نماید. همچنین وجود سرامید در ترکیبات آن موجب بازیابی طبیعی موها شده و از موها در برابر شکستگی محافظت می نماید.

شامپو بدون سولفات موهای فر کراستاس سری کرل منیفستو بافتی کرمی داشته و به آرامی و بدون تحریک پوست سر موهای شما را تمیز نموده و موهای فر و مجعد را بدون ایجاد سنگینی آبرسانی و تقویت می نماید. استفاده از این شامپو به‌عنوان یک درمان عالی برای ایجاد محیطی سالم برای پوست سر، حفظ روغن‌های طبیعی مو و افزایش درخشندگی فر برای ایجاد ظاهری شاداب و سبک توصیه می شود.

شامپو بدون سولفات موهای فر کراستاس سری کرل منیفستو دارای رایحه ای ترکیبی است و در نت‌های ابتدایی گل فرانگی‌پانی و گلبرگ یاس، نت‌های میانی صنوبر گلبرگ گل سرخ، فریزیا و تیار و در نت‌ پایانی رایحه مشک سفید، شیر عسل و نوقا را استشمام خواهید نمود.

روش استفاده:

این شما را می توانید بصورت روزانه استفاده نمایید. ابتدا شامپو را روی پوست سر بمالید و سپس از ریشه تا نوک موها را با شامپو بپوشانید. توصیه می شود از مالش و ایجاد کف بصورت چپ و راست خودداری نموده و در عوض با حرکت به سمت پایین موهای خود را بشویید و همینطور به سمت پایین موهای خود را آبکشی نمایید.

مناسب برای
موهای فر و مجعد
کارایی
آبرسان، تغذیه کننده، بازیابی طبیعی موها، درخشان کننده و شاداب کننده، محافظت در برابر شکستگی موها
تولید
اسپانیا
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
250 میلی لیتر
ویژگی خاص
فاقد پارابن، فاقد سولفات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...