پاک کننده عمیق منافذ پوست اسموکلین استادرم

Esthederm L Osmoclean Gentle Deep Pore Ceanser

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: پاک کننده عمقی منافذ، از بین برنده سلول های مرده،...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
2,336,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

پاک کننده عمیق منافذ پوست استادرم بصورت کاملاً ملایم پوست را تمیز و عمق منافذ پوست را از آلودگی پاک می کند. استفاده مداوم از این پاک کننده صورت موجب رفع دانه های سر سیاه و جوش های زیر پوستی شده و بهبود ساختار پوست را به دنبال دارد. این محصول با حفظ تعادل فلور طبیعی پوست از آسیب های ناشی از آب سخت پیشگیری می کند. به محض استفاده از این محصول پوست تمیز و شفاف می شود. بدلیل وجود فناوری انحصاری Skin Balance System به بالانس طبیعی پوست کمک می کند و باعث شکنندگی لایه هیدرولیپیدی و عدم تعادل اکوسیستم پویت نمی شود. همچنین این کرم از سری محصولات اسموکلین (OSMOCLEAN) استادرم می باشد که دارای سه ویژگی انحصاری زیر است:.

ویژگی اول: به دلیل وجود عصاره فلفل قرمز و الیگو ساکاریدهای طبیعی، به صورت هوشمندانه باکتری های بیماری زا را از بین می برد و با تولید پپتید ضد میکروبی beta defensins باعث افزایش باکتری های مفید سطح پوست می شود. از این طریق سیستم ایمنی و دفاع طبیعی پوست را افزایش می دهد. ویژگی دوم: حاوی مجموعه ای از سورفکتانت های طبیعی است که با دقت بسیار انتخاب شده تا بدون آسیب به لایه هیدرولیپیدیک (لایه محافظ پوست) از خاصیت پاک کنندگی بسیار بالایی برخوردار باشد. ویژگی سوم: حاوی سلولار واتر می باشد که بسیار شبیه آب میان بافتی است و موجب افزایش انرژی داخل سلولی و افزایش راندمان سلولی می گردد.


2 تا 3 بار در هفته از کرم را روی پوست خشک و تمیز، با ملایمت و بدون فشار ماساژ دهید.ماساژ باید به صورت دورانی و برای هر قسمت صورت جداگانه انجام پذیرد تا تمام آلودگی ها با ایجاد مکش از عمق منافذ بیرون آید و سپس با آب ولرو بشویید. 


مناسب برای
انواع پوست
کارایی
پاک کننده عمقی منافذ، از بین برنده سلول های مرده، روشن کننده و شفاف کننده
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
75 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...