کرم درمان چند بعدی هوشمند شبانه رتینول کلینیک

Clinique Smart Night™ Clinical MD Multi-Dimensional Repair Treatment Retinol

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: ضد چروک، روشن کننده، آبرسان، کاهش خطوط ریز و چین و...
  • تولید: آمریکا
  • تاریخ مصرف: 24 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
7,263,200
5%
6,926,900 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کرم درمان چند بعدی هوشمند شبانه رتینول کلینیک یک محصول درمانی شبانه با قدرت ترمیم کنندگی قوی پوست است که فرآیند ضد پیری را با قدرت چند بعدی رتینول به همراه آبرسانی آرامش بخش آغاز می کند.

در این محصول از 0.3 درصد رتینول، برای کمک به سرعت بخشیدن به چرخش سلولی استفاده شده است و استفاده از آن چین و چروک ها را به وضوح کاهش داده، رنگ پوست یکنواخت تر و درخشان تر به نظر رسیده و همچنین منافذ باز پوست به حداقل می رسد. همچنین کرم شب رتینول کلینیک، آبرسانی فوری و ماندگاری را بر روی پوست ایجاد می نماید، که به پوست کمک می کند و خشکی را که گاهی با استفاده از رتینول همراه است، جبران می کند. 

تعدادی از مواد بکار رفته در این محصول عبارتست از:

  • رتینول (0.3%): شکل خالص ویتامین A، یک ماده موثر ضد پیری شناخته شده برای کمک به کاهش مشهود خطوط و چین و چروک، به حداقل رساندن ظاهر منافذ، و صاف و اصلاح بافت پوست است.
  • ترکیب تقویت کننده جوانی: کمک می کند پوست صاف تر به نظر برسد. شامل استیل هگزاپپتید-8، نیاسینامید، عصاره سیگسبکیا و اسید اسکوربیک است.
  •  Comforting Hydrator Blend: به آبرسانی به پوست کمک می کند. شامل اسید هیالورونیک، کره دانه انبه، عصاره گندم و جو، روغن دانه قهوه، اسکوالان و ویتامین E است.

نتایج آزمایشات بالینی بر روی 27 خانم که به مدت 12 هفته از این محصول استفاده کرده اند به شرح زیر است:

  • درخشندگی پوست با 1 بار استفاده مشاهده شده است.
  • ظاهر منافذ باز پوست را در 7 روز به حداقل می رساند.
  • پوست در 28 روز / 4 هفته صاف تر شده است و با استفاده مداوم، خطوط و چین و چروک ها را به وضوح کاهش می دهد.
  • یکنواختی رنگ پوست را در 8 هفته بهبود بخشیده است.
  • پوست را در 12 هفته بازسازی می کند.
  • آبرسانی فوری و ماندگار را فراهم می کند.


آنچه باید در مورد رتینول بدانید: رتینول یک ماده ضد پیری بسیار موثر و قدرتمند است. ممکن است قرمزی خفیف، احساس گرما، سوزن سوزن شدن، یا پوسته پوسته شدن (لایه برداری پوست) را تجربه کنید. این شرایط طبیعی و نشانه های موقتی هستند که فرمول کار می کند.

به اندازه نخود (0.25 گرم) هز شب بر روی پوست خود مورد استفاده قرار دهید. از استفاده در ناحیه چشم پرهیز کنید. 

نکته: دو هفته اول یک شب در میان و سپس هر شب استفاده کنید. در حین استفاده و هفته بعد از آن از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و قرار گرفتن در معرض نور خورشید را محدود کنید. با سایر محصولات رتینول، مانند تقویت کننده شبانه Clinique Fresh Pressed™ با ویتامین A خالص (رتینول) استفاده نکنید.

توجه مهم:

اگر هنگام استفاده از این کرم احساس ناراحتی شدید داشتید، یک شب در میان، تا زمانی که پوست به آن عادت کند، از این محصول استفاده نمایید. این تنظیم می تواند تا 4 هفته طول بکشد.
کاربرانی که برای اولین بار و کسانی که پوست خشک‌تری دارند ممکن است بخواهند از کرم درمان چند بعدی هوشمند شبانه رتینول کلینیک یک شب در میان برای بیش از 2 هفته استفاده کنند تا به پوست زمان بیشتری برای سازگاری داده شود. برای راحتی بیشتر، از یک پاک کننده ملایم استفاده کنید و از یک مرطوب کننده مناسب پوستتان بعد از استفاده از این کرم استفاده کنید.
به طور کلی قرار گرفتن در معرض نور خورشید را محدود کنید. حتماً در طول روز هنگام استفاده و یک هفته پس از قطع استفاده از کرم درمان چند بعدی هوشمند شبانه رتینول کلینیک از ضد آفتاب با SPF15 یا بالاتر استفاده کنید. توجه داشته باشید که شرایط آب و هوایی شدید مانند باد یا سرما ممکن است تحریک کننده تر باشد، بنابراین اقدامات احتیاطی مناسب را برای محافظت از صورت خود انجام دهید.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
ضد چروک، روشن کننده، آبرسان، کاهش خطوط ریز و چین و چروک، به حداقل رساندن ظاهر منافذ، یک دست کننده رنگ پوست
تولید
آمریکا
تاریخ مصرف
24 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
30 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...