سرم آنتی اکسیدان EUK 134 0.1% اوردینری

The ordinary EUK 134 0.1%

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارآیی: ضد قرمزی و التهاب ، افزایش دهنده الاستیسیته پوست ،...
  • تولید: کانادا
  • تاریخ مصرف: 6 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
929,800
12%
826,600 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

سرم آنتی اکسیدان EUK 134 0.1% اوردینری بخوبی قرمزی و التهابات پوست را کاهش داده و از پوست در برابر اشعه مضر UV مراقبت می نماید و همچنین در ترکیبات آن از مواد خاصی استفاده شده است که از کاهش مقاومت و کشش پوست جلوگیری نموده و سبب افزایش الاستیسیته پوست می شود.

EUK 134 مولکول فوق العاده نادری است که همانند سوپر اکسید دیسموتاز و کاتالاز عمل نموده و رادیکال های آزاد سوپر اکسید را از بین می برد و به آب و اکسیژن تبدیل می نماید و شادابی را برای پوست شما به ارمغان می آورد.

در ترکیبات این محصول از پارابن، فرمالدئید، فتالات، اکسی بنزون، گلوتن، هیدروکینون و تریکلوزان استفاده نشده است و حاوی کمتر از 1% اسانس مصنوعی می باشد. این محصول کاملا وگان بوده و بر روی حیوانات تست نشده است.

روش استفاده: شبها به عنوان بخشی از روتین مراقبت پوستی خود مقدار کمی از سرم را روی پوست خود مورد استفاده قرار دهید. از استفاده همزمان با درمان های رتینوئید خودداری شود و حتما در روز از ضدآفتاب استفاده نمایید. در جای خشک و خنک نگهداری شود

مناسب برای
انواع پوست
کارآیی
ضد قرمزی و التهاب ، افزایش دهنده الاستیسیته پوست ، جلوگیری کننده از کاهش مقاومت و کشش پوست
تولید
کانادا
تاریخ مصرف
6 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
30 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...