سرم ویتامین سی فیلورگا - سی ریکاور

Filorga C Recover Radiance Boosting Concentrate

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: انواع پوست
  • کارایی: روشن کننده و شفاف کننده تنها در 7 روز، جلوگیری از...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 1 ماه پس از باز کردن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
5,525,100
5%
5,294,100 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

سرم ویتامین سی فیلورگا - سی ریکاور یک محصول خاص و سرشار از ویتامین C جهت داشتن پوستی درخشنده و جوان است. این سرم از تجمع ملانین ها جلوگیری کرده و لک های صورت را برطرف می نماید همچنین ویتامین سی موجود در آن با تحریک و افزایش تولید کلاژن، از پیری پوست جلوگیری کرده و چین و چروک های پوست را کاهش می دهد. همچنین با آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد مقابله نموده و در آبرسانی عمیق پوست نیز بسیار موثر است.

در ترکیبات این محصول از ۸% ویتامین سی خالص غلیط استفاده شده که تنها در 7 روز بوضوح پوست شما را روشن و شفاف می نماید. این فرم آنتی اکسیدانی بسیار قوی ویتامین سی، باعث تقویت تولید کلاژن و تحریک سلول‌های پوستی شده و پوستی روشن به شما هدیه می‌دهد. این محصول دارای مخلوطی از پلی ساکارید‌های مرطوب کننده و کرونوسفرهای NCTF است که از کم آبی پوست جلوگیری کرده و در عین حال موجب افزایش خاصیت کشسانی پوست شده و پوست را سفت تر می نماید.

مواد تشکیل دهنده برجسته:

  • ویتامین C: افزایش دهنده روشنایی، درخشش، خاصیت ارتجایی و تولید کلاژن پوست می باشد.
  • روغن بادام شیرین: نرم کننده و یکدست کننده پوست بوده و علائم پیری پوست را کاهش می دهد.
  • پلی ساکارید های رطوبت رسان: موجب افزایش رطوبت و آبرسانی پوست شده و کدری و خشکی پوست را برطرف می‌کند.
  • کمپلکس NCEF: این کمپلکس دارای بیش از 50 ترکیب فعال و ضروری پوست، از جمله ویتامین ها، آمینواسیدها، مواد معدنی، کوآنزیم ها و آنتی اکسیدان ها است. کمپلکس NCEF موجود در این محصول حاوی هیالورونیک اسید نیز می باشد که پوست را به طور عمقی آبرسانی کرده و سبب جوان شدن پوست و بازگردانی حجم از دست رفته ی آن می شود. این کمپلکس درمانی و جوانساز پایه تمامی محصولات فیلورگا بوده و باعث شفافیت آنی پوست شده و علائم پیری آن را کاهش می دهد.


سر حاوی پودر خالص ویتامین سی را محکم به داخل فشار دهید تا پودر در محلول پخش شود. سپس محلول را به خوبی تکان دهید و سر آن را باز کرده و درب قطره چکانی موجود را به ظرف جدید بزنید و به مدت یک هفته محلول باز شده را در یخچال نگهداری کنید و استفاده کنید.

صبح ها روی پوست تمیز قبل از استفاده از مرطوب کننده بزنید و شب ها قبل از استفاده از کرم های شب و بعد از استفاده از تونر از این محصول استفاده کنید.

پس از اتمام سرم، با سرم های دیگر نیز همین روند را ادامه دهید.

هر بطری برای استفاده یک هفته است و طول استفاده این محصول 21 روز می‌باشد.

در زمان استفاده از این محصول حتما از ضدآفتاب استفاده نمایید. توصیه می شود قبل از استفاده، مطمئن شوید که به ویتامین سی حساس نباشید.

مناسب برای
انواع پوست
کارایی
روشن کننده و شفاف کننده تنها در 7 روز، جلوگیری از تجمع ملانین و بروز لک، افزایش لطافت و نرمی پوست، کمک به کمرنگ شدن لک های صورت، افزایش تولید کلاژن، جوان ساز و شاداب کننده، افزایش دهنده خاصیت ارتجاعی، حاوی آنتی اکسیدان و ضد رادیکال آزاد
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
1 ماه پس از باز کردن درب محصول
حجم
3 ویال 10 میلی لیتری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...