شامپو ترمیم کننده فیتو کراتین فیتو

Phyto Phytokeratine Reparative Shampoo

از {{model.count}}
برند : فیتو
دسته : شامپو
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: موهای شکننده، آسیب دیده و افرادیکه موهایشان با سشو...
  • کارایی: ترمیم کننده، تقویت کننده، مرطوب کننده، پیشگیری از...
  • تولید: فرانسه
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز کردن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
1,270,400
10%
1,144,700 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شامپو ترمیم کننده فیتو کراتین حاوی 80% مواد با منشاء طبیعی است. آزمایشگاه های PHYTOSOLBA نسل جدیدی از کراتین گیاهی را که تا حد امکان نزدیک به کراتین طبیعی مو ایجاد کرده اند و در آن از کراتین گیاهی و مجموعه ای از پروتئین های کینوا، لوپین و نخود استفاده شده است که خاصیت مرطوب کنندگی و ترمیم کنندگی زیادی دارد و بخوبی فیبر مو را بازسازی کرده و موهای آسیب دیده و شکننده را به میزان زیادی ترمیم می نماید. همچنین در این شامپو فوق العاده از پانسی وحشی استفاده شده که دارای خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی بسیار زیادی می باشد. 

شامپو ترمیم کننده فیتو کراتین فیتو برای استفاده کنندگان از سشوار و اتوی صاف کننده و همچنین خانم هایی که موهای بلند خود را دوست دارند بسیار ایده ال می باشد و در عین حال از شکستگی موها هنگام سشوار جلوگیری می کند. رنگ سفید مرواریدی و بافت کرمی این شامپو نوید مراقبتی کاملا ملایم است. هنگامی که با مقدار کمی آب مخلوط می شود، به یک کف سبک تبدیل می شود که ناخالصی ها را از بین می برد، در حالی که موها را با کراتین گیاهی و پانسی وحشی می پوشاند.


2-3 بار در هفته.مقدار کمی را روی پوست مرطوب سر بمالید و ماساژ دهید تا کف کرده و سپس موهای خود را بشویید. سپس شامپو را برای بار دوم مورد استفاده قرار دهید و بگذارید 3 تا 5 دقیقه بماند تا اثربخشی مواد موثر افزایش یابد و بعد از آن موهای خود را بشویید.

مناسب برای
موهای شکننده، آسیب دیده و افرادیکه موهایشان با سشوار و اتوی مو دچار آسیب دیدگی شده است.
کارایی
ترمیم کننده، تقویت کننده، مرطوب کننده، پیشگیری از شکستگی موها در اثر حرارت سشوار و اتو مو
تولید
فرانسه
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز کردن درب محصول
حجم
250 میلی لیتر
ویژگی خاص
تشکیل شده از 80 درصد مواد منشا طبیعی
عرفانه حقیقی

موهایم را به خوبی ترمیم کرده خوبیش اینکه گیاهی هست از وقتی استفاده کردم موهایم تقویت شده زمانی که سشوار میکنم موهایم خشک نمی شود

512 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...