کرم ضد چروک و بازسازی کننده 55+ سال نیوا

Nivea Anti-Wrinkle + Revitalising Day Cream

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: افراد بالای 55 سال
  • کارایی: ضد چروک، حاوی روغن آرگان و کلسیم، افزایش دهنده الا...
  • تولید: لهستان
  • تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
فروشنده فروشنده: فروشگاه زیبارو
آماده ارسال ناموجود
485,400
8%
448,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کرم ضد چروک و بازسازی کننده 55+ سال نیوا حاوی روغن آرگان و کلسیم بوده و چین و چروک های پوست را به طرز محسوسی کاهش می دهد و رطوبت مورد نیاز پوست شما را نیز تامین می نماید. همچنین بدلیل وجود فاکتور محافظتی UV، از پوست در برابر ایجاد چین و چروک های ناشی از نور خورشید و اثرات مخرب اشعه فرا بنفش محافظت می نماید.

فرمولاسیون اختصاصی این کرم با روغن آرگان و کلسیم غنی شده و باعث تقویت خاصیت الاستیسیته پوست شده و پوست صورت را در برابر خشک شدن و ترک خوردن محافظت می نماید و خانم هایی که با افزایش سن دچار خشکی زیاد پوست شده اند از استفاده این محصول فوق العاده بسیار راضی خواهند بود.

روزی یکبار بر روی پوست تمیز صورت و گردن مقداری از محصول را قرار داده و با نوک انگشت و حرکات دایره ای به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.

مناسب برای
افراد بالای 55 سال
کارایی
ضد چروک، حاوی روغن آرگان و کلسیم، افزایش دهنده الاستیسیته پوست، دارای فیلتر UV و محافظت کننده از اشعه مضر آفتاب، آبرسانی و جوانسازی پوست، ترمیم سلول های پوستی، نرم و لطیف کننده
تولید
لهستان
تاریخ مصرف
12 ماه پس از باز شدن درب محصول
حجم
50 میلی لیتر
مبدا برند
آلمان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...